VST-плагіни є невід’ємною частиною сучасної музичної індустрії. Вони дають змогу музикантам і звукорежисерам розширити можливості своїх DAW-програм, додавши нові звукові ефекти, інструменти та функції. Однак, багато людей задаються питанням, якою мовою пишуться ці плагіни і яким чином вони взаємодіють з основним програмним забезпеченням.
VST, що розшифровується як Virtual Studio Technology, був розроблений німецькою компанією Steinberg у 1996 році. Він являє собою стандартний формат плагінів, який дає змогу розробникам створювати програмні модулі для роботи в DAW-програмах. Однак, VST-плагіни не є самостійними програмами, вони є додатковим функціоналом, який інтегрується в основне ПЗ.
Усі VST-плагіни пишуться мовою програмування C++. Цю мову обрано за її високу продуктивність і широкі можливості в розробці додатків. C++ є однією з найпопулярніших мов програмування в музичній індустрії, оскільки вона має високу швидкість виконання коду, що особливо важливо для роботи з аудіо сигналами.
Мова програмування | Приклади VST плагінів |
---|---|
C++ | Steinberg VST SDK, JUCE, VCV Rack |
Python | PyoSynth, Soundgrain, Cabbage |
Max/MSP | Max for Live, BEAP, VIZZIE |
SuperCollider | SuperCollider SynthDefs, SC3 Plugins, FoxDot |
ChucK | MiniAudicle, Chugins, STK |
Зазвичай VST плагіни пишуться мовою програмування C++ . Перевагами цієї мови є кросплатформеність та ефективність.29 листопада 2021 р.