Пічка – одна з важливих систем в автомобілі, яка відповідає за обігрів салону в холодну пору року і охолодження в спекотну погоду. Якщо виникла необхідність зняти пічку у вашому автомобілі Chevrolet Aveo, то вам знадобляться деякі навички та інструменти.
Перед тим як приступити до зняття грубки, необхідно відключити акумулятор і зняти сидіння з водійського і пасажирського боку, щоб мати доступ до грубки. Також варто врахувати, що процес зняття пічки може зайняти деякий час, тому рекомендується провести його за оптимальних погодних умов.
Важливо пам’ятати, що зняття пічки – це складна процедура, що вимагає акуратності та уваги. Якщо ви не впевнені у своїх здібностях або не маєте необхідного досвіду, краще звернутися до фахівців. Неправильне зняття або встановлення пічки може призвести до серйозних поломок і потребувати великих витрат на ремонт.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Відкрийте капот автомобіля |
2 | Від’єднайте кабель негативного запалювання з акумулятора |
3 | Зніміть пластиковий захист знизу пічки |
4 | Від’єднайте шланги від пічки |
5 | Відверніть кріпильні болти, що фіксують пічку |
6 | Акуратно вийміть пічку з салону автомобіля |
7 | Встановіть нову пічку у зворотному порядку |
8 | Під’єднайте шланги до пічки |
9 | Встановіть пластиковий захист знизу пічки |
10 | Під’єднайте кабель негативного запалювання до акумулятора |
11 | Закрийте капот автомобіля |
Скільки коштує радіатор пічки на Шевроле Авео т250?
Неоригінальні аналоги:
Виробник | Артикул | Ціна (руб.) |
---|---|---|
FRIGAIR Італія | 0631.3008 | 4800 руб. |
LUZAR Росія | LRh CHAv05342 | 2935 руб. |
NISSENS Данія | 76504 | 4131 руб. |
NRF Нідерланди | 54269 | 2628 руб . |
Скільки коштує поміняти радіатор пічки на шевроле ланос?
Вартість заміни радіатора пічки:
Вид роботи | Ціна |
---|---|
Заміна радіатора пічки, з/у консолі | від 3000 руб. |
Заміна радіатора пічки, з частковим розбиранням | від 4500 руб. |
Заміна радіатора пічки, з/у торпедо | від 8000 руб. |
Як зрозуміти що зламався радіатор пічки?
Основні ознаки несправності радіатора пічки
- салон не прогрівається до комфортних температур, на холостому ходу дме холодне повітря;
- різкий рівень падіння антифризу;
- скло запотіває і на поверхні утворюється плівка;
- підтікає тосол.