Як правильно писати заяви від студента: основні правила та рекомендації

Під час навчання в університеті або коледжі, студенти можуть зіткнутися з різними ситуаціями, що вимагають написання заяви. Наприклад, це може бути заява про переведення на іншу спеціальність, про відстрочку від армії або про надання академічної відпустки. Незалежно від того, яка ситуація виникла, важливо знати, як правильно скласти заяву, щоб вона була грамотною та ефективною.

Першим кроком при написанні заяви від студента є зазначення адресата. Це може бути деканат, ректорат або інший орган управління освітнім закладом. Важливо вказати повне найменування органу та його адресу. Також необхідно вказати свої контактні дані, щоб можна було зв’язатися зі студентом у разі потреби.

Далі слід вказати мету та зміст заяви. На початку заяви можна використовувати фразу, у якій зазначається причина написання заяви. Наприклад, “Я, студент 3 курсу Іванов Іван Іванович, звертаюся із заявою про переведення на іншу спеціальність”. Потім слід описати причини, через які студент хоче змінити свою спеціальність або просить надати відстрочку. Зміст заяви має бути чітким і лаконічним, без зайвих деталей.

Як правильно писати заяви від студента
ПунктЗміст
1Почати із зазначення прізвища, імені та по батькові студента
2Вказати свій студентський номер і групу
3Визначитися із заголовком заяви
4Скласти вступну частину, у якій зазначити мету та підставу написання заяви
5Навести основні аргументи та обставини, що підтверджують необхідність задоволення заяви
6Укласти заяву проханням про винесення позитивного рішення та зазначенням контактних даних
7Завершити заяву підписом і датою написання

Чи можна відрахувати студента під час воєнного стану?

Якщо забігати наперед – відрахувати з університету під час воєнного стану можуть, і це законно.

Які документи потрібні для заяви на відрахування?

Для відрахування необхідно зібрати такий пакет документів :

  • письмова заява на ім’я ректора з підписом декана факультету;
  • проєкт наказу, навчальна картка студента, його залікова книжка, завізований у бібліотеці, гуртожитку, у методиста, декана і в контрактному відділі (для платників) обхідний лист.

Що потрібно зробити щоб Відрахуватися з університету?

Заява на відрахування за власним бажанням подається до деканату вишу особисто або представником учня з нотаріально завіреною довіреністю на представлення інтересів конкретної особи. Після засвідчення запиту деканом, документ передається до ректорату.