Магнітола – це невід’ємна частина автомобільного інтер’єру, яка дозволяє насолоджуватися улюбленою музикою під час поїздок. Підключення магнітоли в автомобілі може здатися складним завданням, особливо якщо у вас немає досвіду в автомобільних технологіях. Однак, якщо у вас є фольцваген, то процес під’єднання магнітоли стає досить простим і зрозумілим.
Першим кроком під час під’єднання магнітоли у фольцвагені є підготовка необхідних інструментів і матеріалів. Вам знадобляться: нова магнітола, кабель-адаптер для під’єднання магнітоли до штатних проводів Фольцвагена, інструменти для зняття старої магнітоли та встановлення нової, а також інструкція з установлення магнітоли, що зазвичай йде в комплекті з новим пристроєм.
Після підготовки всіх необхідних матеріалів та інструментів, можна приступити до самого процесу підключення магнітоли у фольцвагені. Для початку необхідно відключити акумулятор автомобіля, щоб уникнути можливих коротких замикань або пошкоджень проводки. Потім, за допомогою інструментів, потрібно акуратно зняти стару магнітолу і відключити всі дроти, які до неї під’єднані.
Модель автомобіля | Рік випуску | Спосіб під’єднання |
---|---|---|
Фольксваген Гольф 4 | 1997-2003 | Використання перехідника ISO |
Фольксваген Пасат B5 | 1996-2005 | Використання перехідника ISO |
Фольксваген Туран | 2003-2015 | Використання перехідника ISO |
Фольксваген Поло | 2001-2009 | Використання перехідника ISO |
Фольксваген Тігуан | 2007-н.в. | Використання перехідника ISO |
Який провід за що відповідає в магнітолі?
Жовтий плюсовий провід відповідає за живлення від акумулятора автомобіля. Чорний є силовим проводом маси. Його необхідно прикрутити до будь-якого болта, який має контакт з кузовом автомобіля. Червоний дріт відповідає за ввімкнення магнітоли.
Для чого потрібен ISO перехідник?
ISO перехідник – це пристрій, що дає змогу під’єднати нову магнітолу до наявної проводки автомобіля. Він складається з двох роз’ємів: один кінець під’єднується до проводки автомобіля, а інший до нової магнітоли.
Які дроти плюс і мінус на магнітолі?
Усі без винятку виробники (навіть китайські) дотримуються єдиного стандарту кольорового маркування. Жовтий силовий дріт стандартно товщий, ніж інші. Він підключається безпосередньо до клем акумулятора. Червоний дріт йде на “плюс”, чорний – на “мінус”.