Орфографія і пунктуація російської мови часом доставляють чимало головного болю навіть досвідченим мовцям. Особливо часто виникають питання під час написання слів, які мають кілька варіантів написання. Одним із таких слів є “съежился” або “съежился”. Сьогодні ми розберемося, як правильно пишеться це слово і яке написання слід використовувати в різних випадках.
Слово “скуйовдився” є минулим часом від дієслова “скуйовдитися”, що утворюється від сполучення префікса “съ-” та основи дієслова “ежиться”. Це дієслово неперехідне, яке означає “стискатися, зморщуватися, складатися в щільні складки”. Залежно від контексту, слово може мати різні форми в минулому часі та в різних особах. Однак, основним варіантом написання є “съёжился”.
Написання “съежился” є найбільш поширеним і рекомендується до використання в більшості випадків. Воно відповідає правилам російської мови і є більш усталеним і звичним для більшості мовців. Однак, існує і варіант написання “съежился”, який також допустимий, але використовується рідше і вважається менш переважним. Можливо, його використання може бути обумовлено особливостями мови або стилістичними завданнями.
Слово | Правильне написання |
---|---|
Зіщулився | Правильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Зіщулився | Неправильно |
Як працює Психологія впливу?
Як працює психологія впливу? Психологія впливу – це набір прийомів, який дозволяє змінити думку співрозмовника на користь людини, яка ці прийоми використовує. Вплив може бути вербальним і невербальним, до того ж співрозмовнику надається право на зворотний зв’язок.
Які причини змушують нас полюбити людину на думку Чалдіні?
Професіонали поступливості знають, які причини змушують нас полюбити людину:
- Фізична привабливість. Ми схильні вважати приємних нам людей розумними, добрими і чесними. …
- Лестощі. …
- Взаємодія для будь-якої спільної мети. …
- Привабливість речей, які ми асоціюємо з людьми.
Скільки видань Психологія впливу?
Книга Роберта Чалдіні витримала в США п’ять видань, її тираж давно вже перевищив півтора мільйона примірників.