У наш час більша частина нашого спілкування відбувається через листи, повідомлення та коментарі в соціальних мережах. Але найчастіше це листування виявляється нудним і млявим. Як зробити так, щоб спілкування стало більш цікавим і насиченим? У цій статті ми розповімо про кілька способів, які допоможуть зробити ваше листування більш живим і емоційним.
Перше, що слід зробити, це використовувати емодзі та смайлики. Вони допоможуть передати емоції та настрій, які не завжди можна висловити словами. Але не варто зловживати їхнім використанням, щоб не створити враження, що ви намагаєтеся приховати свої справжні почуття або не вмієте висловлювати свої думки.
Другий спосіб зробити листування більш живим – використовувати емоційні та яскраві фрази. Замість звичайного “Привіт, як справи?” можна написати “Привіт! Як твої справи? Що нового відбувається у твоєму житті?”. Такі фрази викликають більший інтерес і стимулюють співрозмовника до активнішого спілкування.
Нарешті, третій спосіб – бути щирим і відкритим у своїх повідомленнях. Якщо ви справді зацікавлені у спілкуванні з людиною, покажіть це. Висловіть свої думки та почуття, поділіться своїми радощами та печалями. Це допоможе вашому співрозмовнику відчути вашу щирість і відгукнутися на ваші повідомлення.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Використовуйте емодзі та стікери для вираження емоцій |
2 | Відповідайте швидко, щоб підтримувати активну дискусію |
3 | Використовуйте GIF-анімації для додавання гумору |
4 | Уникайте довгих повідомлень, намагайтеся бути лаконічними |
5 | Використовуйте смайли для створення позитивної атмосфери |
6 | Підтримуйте цікаву тему для обговорення |
7 | Використовуйте емодзі-реакції, щоб показати свою реакцію на повідомлення |
8 | Уникайте використання великих літер (це може інтерпретуватися як крик) |
9 | Будьте ввічливими та шанобливими у своїх повідомленнях |
10 | Використовуйте різноманітні засоби комунікації, такі як голосові та відео повідомлення |
Як правильно вести листування електронною поштою?
15 правил ділового електронного листування
- Пишіть тему листа Тема – як заголовок, допомагає швидко знайти потрібне листування в поштовій скриньці. …
- Називайте на ім’я …
- Говоріть по справі …
- Вказуйте точний термін …
- Форматуйте текст …
- Пишіть нейтрально і делікатно …
- Зберігайте історію листування …
- Підписуйте листи
Що не можна використовувати в діловому листуванні?
8 типових помилок у діловому листуванні
- надсилати повідомлення без теми;
- робити в ній помилки (граматичні, орфографічні);
- писати в ній щось, що взагалі не стосується суті листа;
- робити тему занадто довгою;
- написати що-небудь (часто це закінчується темами “Терміново!!!”, “Важливо!!!”, “Швидко прочитай! Терміново! Важливо!”).
Що таке офіційне листування?
Ділове листування – це процес бізнес- і службової комунікації за допомогою листів. Це можуть бути листи на імейл, повідомлення в месенджерах і чатах. Як і в будь-якому спілкуванні, у діловому листуванні є місце емоціям, оцінкам, точкам дотику та friendly комунікації. Збережена копія