3D олівці – це унікальні інструменти для малювання, які дають змогу створювати ефект тривимірності на папері. Вони стали популярними серед художників і любителів малювання завдяки своїй здатності додати глибину та об’ємність у роботу.
Якщо ви хочете спробувати зробити свої власні 3D олівці, вам знадобляться кілька простих інгредієнтів і трохи терпіння. У цій статті ми розповімо вам про кілька способів створення 3D олівців, які допоможуть вам втілити ваші творчі ідеї на папері.
Перший спосіб – це використання спеціальних гелевих олівців. Ці олівці мають м’якшу і густішу текстуру, ніж звичайні олівці, що дає змогу створювати більш насичені та об’ємні відтінки. Ви можете знайти гелеві олівці в різних кольорах і відтінках, щоб додати більше різноманітності у вашу роботу.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Підготуйте необхідні матеріали: дерев’яні олівці, ніж для заточування, лак для покриття. |
2 | Очистіть поверхню олівців від старого покриття, використовуючи ніж для заточування. |
3 | Створіть малюнок або візерунок на поверхні олівців, використовуючи акрилові фарби або маркери. |
4 | Дайте малюнку або візерунку на олівцях висохнути протягом кількох годин. |
5 | Нанесіть кілька шарів лаку на поверхню олівців, даючи кожному шару висохнути перед нанесенням наступного. |
6 | Дайте олівцям повністю висохнути протягом декількох днів перед використанням. |
Як зробити олівець у блендері?
Щоб використовувати олівець у Blender, необхідно перейти в режим Sculpt (Ліплення). Потім виберіть інструмент “Draw” (Малювання) і в спадному меню виберіть “Pencil” (Олівець) .
Як зробити шестикутник у блендері?
Шестикутник
- Відкрийте Blender і видаліть зі сцени світло і камеру.
- Натисніть Shift + A і перейдіть у Mesh → Plane.
- На робочому просторі затисніть край нижньої панелі і потягніть його вгору. …
- Натисніть Shift + A і в панелі, що з’явилася, натисніть на рядок пошуку. …
- Усередині Cylinder у полі Vertices вкажіть 6.
Як зробити багатокутник у Blender?
Перейдіть на вид зверху, повністю виділіть об’єкт і застосуйте інструмент Spin (Alt + R). Знову повністю виділіть об’єкт і видаліть дублікати вершин створені інструментом Spin (W → Remove Doubles). Щоб закрити циліндр, виділіть по черзі верхнє і нижнє кільця ребер і натисніть F, щоб створити багатокутник. Збережена копія