Як зробити 3D олівці своїми руками: покрокова інструкція

3D олівці – це унікальні інструменти для малювання, які дають змогу створювати ефект тривимірності на папері. Вони стали популярними серед художників і любителів малювання завдяки своїй здатності додати глибину та об’ємність у роботу.

Якщо ви хочете спробувати зробити свої власні 3D олівці, вам знадобляться кілька простих інгредієнтів і трохи терпіння. У цій статті ми розповімо вам про кілька способів створення 3D олівців, які допоможуть вам втілити ваші творчі ідеї на папері.

Перший спосіб – це використання спеціальних гелевих олівців. Ці олівці мають м’якшу і густішу текстуру, ніж звичайні олівці, що дає змогу створювати більш насичені та об’ємні відтінки. Ви можете знайти гелеві олівці в різних кольорах і відтінках, щоб додати більше різноманітності у вашу роботу.

КрокОпис
1Підготуйте необхідні матеріали: дерев’яні олівці, ніж для заточування, лак для покриття.
2Очистіть поверхню олівців від старого покриття, використовуючи ніж для заточування.
3Створіть малюнок або візерунок на поверхні олівців, використовуючи акрилові фарби або маркери.
4Дайте малюнку або візерунку на олівцях висохнути протягом кількох годин.
5Нанесіть кілька шарів лаку на поверхню олівців, даючи кожному шару висохнути перед нанесенням наступного.
6Дайте олівцям повністю висохнути протягом декількох днів перед використанням.

Як зробити олівець у блендері?

Щоб використовувати олівець у Blender, необхідно перейти в режим Sculpt (Ліплення). Потім виберіть інструмент “Draw” (Малювання) і в спадному меню виберіть “Pencil” (Олівець) .

Як зробити шестикутник у блендері?

Шестикутник

  1. Відкрийте Blender і видаліть зі сцени світло і камеру.
  2. Натисніть Shift + A і перейдіть у Mesh → Plane.
  3. На робочому просторі затисніть край нижньої панелі і потягніть його вгору. …
  4. Натисніть Shift + A і в панелі, що з’явилася, натисніть на рядок пошуку. …
  5. Усередині Cylinder у полі Vertices вкажіть 6.

Як зробити багатокутник у Blender?

Перейдіть на вид зверху, повністю виділіть об’єкт і застосуйте інструмент Spin (Alt + R). Знову повністю виділіть об’єкт і видаліть дублікати вершин створені інструментом Spin (W → Remove Doubles). Щоб закрити циліндр, виділіть по черзі верхнє і нижнє кільця ребер і натисніть F, щоб створити багатокутник. Збережена копія