Як зняти задню маточину на Пріорі без знімача: докладна інструкція

Зняття задньої маточини на автомобілі ВАЗ-2110 (Пріора) може здатися складним завданням, особливо якщо у вас немає спеціального інструменту – знімача. Однак, за допомогою простих інструментів і деяких технічних навичок, ви зможете виконати цю операцію самостійно.

Перед початком роботи необхідно підготувати кілька інструментів: гайковий ключ, молоток, викрутку, тросик або дріт. Також слід звернути увагу на безпеку і переконатися, що автомобіль надійно підтримується на домкраті і встановлені підпірки.

Для зняття задньої маточини потрібно спочатку зняти колесо з автомобіля. Потім відкрутіть гайку кріплення маточини за допомогою гайкового ключа. Якщо гайка сидить занадто щільно, можна використовувати трос або дріт, щоб створити додаткове плече. Після того як гайка буде відкручена, її потрібно зняти з осі маточини.

Як зняти задню маточину на пріорі без знімача
КрокОпис
1Відкрутіть колісні болти
2Піддомкратіть задню частину автомобіля
3Зніміть колесо
4Відкрутіть гайку маточини
5Зніміть гальмівний диск
6Від’єднайте гальмівний супорт від маточини
7Відверніть гайку кріплення маточини
8Зніміть маточину з осі
9Очистіть і перевірте стан маточини та підшипників

Чи можна міняти маточинні підшипники по одному?

Багатьох водіїв цікавить, чи потрібно міняти деталі відразу парою, якщо вийшов з ладу тільки один. Думки тут розділяються, але практика показує, що після заміни одного вузла обертання, другий виходить з ладу через 3-5 або до 10 тисяч кілометрів пробігу. У будь-якому разі, через місяць-другий доведеться заїжджати на СТО.

Як визначити з якого боку гуде маточинний підшипник?

У більшості випадків вдається розібратися: гуде передній підшипник або аналог на частині задньої півосі. Визначити підшипник, що гуде спереду, легше. Досить порухатися змійкою – повертаючи в різні боки. Якщо гул стає виразнішим під час повороту вправо

Що буде якщо заклинить підшипник маточини?

Руйнування підшипника маточини призведе до втрати жорсткого закріплення колеса на осі, але ж саме за рахунок підшипника забезпечується утримання колеса на місці. У такому разі з великою часткою ймовірності колесо просто відірветься від маточини.