Як зняти радіатор на Авео Т300: детальна інструкція

Радіатор – це один із важливих компонентів системи охолодження автомобіля, який відповідає за регулювання температури двигуна. Якщо радіатор вийшов з ладу або потрібна заміна, то його необхідно зняти. У цій статті ми розповімо, як зняти радіатор на автомобілі Chevrolet Aveo T300.

Перш ніж приступити до зняття радіатора, необхідно підготуватися. Для початку, переконайтеся, що двигун охолов, щоб уникнути можливих опіків. Також необхідно відключити акумулятор і зняти всі елементи, які заважають доступу до радіатора, наприклад, передню решітку або бампер. Після цього можна приступати до самого процесу зняття радіатора.

Зняття радіатора починається з від’єднання шлангів системи охолодження. Для цього необхідно відкрутити хомути на шлангах і акуратно від’єднати їх від радіатора. Під час від’єднання шлангів слід бути обережними, щоб не пошкодити їх і не втратити рідину охолодження. Після від’єднання шлангів необхідно зняти кріплення радіатора і акуратно витягнути його з автомобіля.

Як зняти радіатор на авео т300
КрокОпис
1Відкрийте капот автомобіля.
2Послабте затискачі шлангів, під’єднаних до радіатора.
3Зніміть шланги з радіатора.
4Від’єднайте електричні роз’єми, під’єднані до вентилятора радіатора.
5Відверніть кріпильні болти, що кріплять радіатор до кузова автомобіля.
6Акуратно витягніть радіатор з автомобіля.

Скільки коштує радіатор на Шевроле Авео т300?

Прослухати це повідомленняПризупинитиРадіатори охолодження для автомобілів Chevrolet Aveo T300 (11-) Роздрібна ціна 11 480 руб.

Скільки коштує зняти радіатор?

Зняття заглушки

Види робітЦінаОд. вим.
Демонтаж чавунного радіатора 400 шт .
Заміна одного радіатора з перемичкою і відсікаючими кранами2500шт.
Заміна двох і більше радіаторів з перемичкою і відсікаючими кранами2000шт.
Монтаж радіатора сталевого, алюмінієвого, біметалевого (без демонтажу старого)1000шт.

Як влаштований радіатор?

Прослухати це повідомленняПризупинитиПринцип роботи радіатора Принцип роботи системи охолодження такий. Завдяки рідинному насосу охолоджувальна рідина перебуває в постійному русі, циркулюючи по колу, омиваючи гарячі стінки головки блока і циліндрів. Таким чином вдається уникнути перегріву двигуна, оскільки від нагрітих деталей відводиться тепло.