Гальмівна система – одна з найважливіших частин автомобіля. Від її справності залежить безпека і комфорт під час руху. В автомобілях Lada Priora з ABS гальма працюють за особливим принципом, і якщо виникла необхідність зняти гальмівний барабан, необхідно знати особливості цієї процедури.
Перед початком зняття гальмівного барабана необхідно переконатися в тому, що автомобіль знаходиться на рівній горизонтальній поверхні, а гальма зняті. Також необхідно мати під рукою всі необхідні інструменти, а також спеціальні засоби для обробки гальмівних деталей.
Процес зняття гальмівного барабана на Пріорі з ABS починається з відкручування колеса, після чого необхідно відстебнути тросик ручного гальма і зняти колодки. Потім слід відкрутити болти, якими барабан кріпиться до маточини. Після цього барабан можна зняти з автомобіля.
Як зняти гальмівний барабан на Пріорі з АБС | |
Крок | Опис |
1 | Відкрутіть колісні гайки і підніміть задню частину автомобіля за допомогою домкрата. |
2 | Зніміть колеса з автомобіля. |
3 | Зніміть гальмівний барабан, відвернувши його кріпильні болти. |
4 | Огляньте гальмівний барабан на предмет зносу або пошкоджень. |
5 | Якщо гальмівний барабан у хорошому стані, встановіть його назад на місце і закріпіть болтами. |
6 | Встановіть колеса на автомобіль і затягніть гайки. |
7 | Опустіть задню частину автомобіля на землю. |
8 | Повторіть процедуру для іншого боку автомобіля. |
Як правильно прокачати гальма з абс?
Послідовність прокачування гальм можна подивитись у програмі Volvo VIDA. Дотримуючись її рекомендацій, починати процес необхідно із заднього правого колеса, потім заднього лівого, потім переднє праве і переднє ліве.
Чому після прокачування гальм педаль м’яка?
Якщо натискання педалі стало надмірно м’яким, значить в гідравліці є бульбашки повітря і тоді слід прокачати систему, або є втрати робочої рідини. Насамперед потрібно подивитися рівень гальмівної рідини. Якщо він нижчий за допустимий, необхідно ретельно перевірити гідравлічну систему на предмет витоку.
Чому шипить під час натискання на гальмо?
Майже у всіх сучасних машинах є вакуумний підсилювач, що знижує навантаження під час натискання на педаль гальма. Він є причиною появи звуків. Коли водій тисне на гальмо, відбувається навантаження на циліндр зі штоком, який з’єднується з діафрагмою, ділиться Car.ru. Саме в цей момент відбувається шипіння.