Як зняти акумулятор на Hyundai Solaris: покрокова інструкція

Акумулятор є однією з важливих частин автомобіля, і іноді може знадобитися його зняття для заміни, обслуговування або інших цілей. Якщо у вас є автомобіль Hyundai Solaris і ви хочете дізнатися, як зняти акумулятор, цей гайд допоможе вам виконати це завдання без проблем.

Перед тим як почати, переконайтеся, що у вас є всі необхідні інструменти: гайковий ключ, рукавички і окуляри для захисту очей. Також, перед зняттям акумулятора, обов’язково вимкніть запалювання і зніміть ключ із замка.

Далі, відкрийте капот автомобіля і знайдіть акумулятор, який розташований зазвичай у передній частині автомобіля, біля двигуна. Зверніть увагу на плюсову і мінусову клеми акумулятора – вони зазвичай відрізняються кольором або позначеннями “+”, “-“.

КрокОпис
Крок 1Підготуйте необхідні інструменти: гайкові ключі, рукавички, маску та окуляри.
Крок 2Встановіть автомобіль на рівному майданчику і вимкніть двигун.
Крок 3Відкрийте капот автомобіля і знайдіть акумулятор.
Крок 4Від’єднайте негативний клемний затискач акумулятора за допомогою гайкового ключа.
Крок 5Від’єднайте позитивний клемний затискач акумулятора за допомогою гайкового ключа.
Крок 6Зніміть акумулятор з автомобіля, тримаючи його за ручку і обережно піднімаючи вгору.
Крок 7Встановіть новий акумулятор, дотримуючись інструкції у зворотній послідовності.
Крок 8Закрийте капот автомобіля і перевірте роботу акумулятора.

Як зняти акумулятор з машини Соляріс?

2:11Рекомендований кліп – 38 сек.Заміна акумулятора на Хендай Соляріс – YouTubеПочаток рекомендованого кліпуКінець рекомендованого кліпу

Як правильно знімати і ставити акумулятор на машину?

Обов’язково першою знімаємо негативну клему (“-“). Тільки після цього – позитивну (“+”) . Якщо першою зняти позитивну клему, то будь-яке випадкове торкання нею металевої деталі автомобіля призведе до короткого замикання. А це – передчасна загибель акумулятора, і навіть, можливо, пожежа в автомобілі.

Чому не можна знімати акумулятор з машини?

Саме це відбувається, якщо зняти клему при працюючому двигуні. Різко збільшується напруга вище 14 – 15 вольт, яка, не розподіляючись на акумулятор, впливає на комп’ютер інжекторного двигуна. Постраждає вся електронна система автомобіля, що призведе до серйозних витрат на ремонт.