Оновлення операційної системи iOS на пристроях Apple є важливою процедурою, яка дає змогу отримати нові функції та виправити помилки. Однак у процесі оновлення може виникнути помилка 3194, яка часто викликає труднощі у користувачів.
Помилка 3194 виникає, коли iTunes не може встановити зв’язок із серверами Apple для перевірки автентичності пристрою. Це може бути спричинено некоректними налаштуваннями у файлі hosts на вашому комп’ютері або проблемами з підключенням до серверів Apple.
У цій статті ми розглянемо кілька способів вирішення проблеми з помилкою 3194 під час оновлення iOS. Ми надамо покрокові інструкції, які допоможуть вам виправити цю помилку та успішно оновити операційну систему на вашому пристрої Apple.
Крок | Опис |
---|---|
Крок 1 | Переконайтеся, що у вас встановлена остання версія iTunes. |
Крок 2 | Перевірте, що у вас встановлено останню версію операційної системи на вашому комп’ютері. |
Крок 3 | Відкрийте файл hosts на вашому комп’ютері. |
Крок 4 | Знайдіть рядок з IP-адресою “74.208.105.171 gs.apple.com” і видаліть його або закоментуйте символом #. |
Крок 5 | Збережіть файл hosts. |
Крок 6 | Перезавантажте комп’ютер. |
Крок 7 | Підключіть ваш пристрій iOS до комп’ютера за допомогою USB-кабелю. |
Крок 8 | Відкрийте iTunes і виберіть ваш пристрій. |
Крок 9 | Натисніть на кнопку “Оновити” або “Відновити”. |
Крок 10 | Дотримуйтесь інструкцій на екрані та дочекайтеся завершення процесу оновлення. |
Помилка 3194 Така помилка зазвичай з’являється в тих випадках, коли версія встановлення ПЗ смартфона не проходить перевірку на серверах компанії Еппл. Часто для усунення подібної помилки потрібно лише встановити прошивку знову, заздалегідь виконавши перевірку налаштувань мережевого доступу в межах ОС .10 лист. 2016 р.