Як реалізувати стрибок в Unity 3D: докладний посібник

Unity 3D – це одна з найпопулярніших платформ для розробки комп’ютерних ігор. Вона надає розробникам потужний інструментарій, який дає змогу створювати ігри різних жанрів і складності. Одним із важливих елементів у будь-якій грі є стрибок. У цій статті ми розглянемо, як реалізувати стрибок в Unity 3D.

Перед тим, як ми почнемо, необхідно мати деяке уявлення про базові принципи роботи в Unity 3D. В основі будь-якої гри лежить сцена, на якій розміщуються ігрові об’єкти. Усі ігрові об’єкти мають компоненти, які визначають їхню поведінку. Для реалізації стрибка нам знадобиться компонент “Character Controller”, який відповідає за переміщення ігрового об’єкта в просторі.

Основна ідея стрибка полягає у зміні вертикальної швидкості ігрового об’єкта. Для цього ми будемо використовувати фізичний рушій Unity 3D, який дає змогу симулювати фізичні закони в ігровому світі. Зокрема, нам знадобляться компоненти “Rigidbody” і “Collider”, які відповідають за фізичну взаємодію об’єктів.

Як зробити стрибок в Unity 3D
КрокОпис
1Створіть порожній об’єкт у сцені Unity.
2Додайте компонент Rigidbody до об’єкта.
3Налаштуйте параметри Rigidbody: встановіть галочку “Використовувати гравітацію” і “Обертати під час зіткнення”.
4Додайте компонент Box Collider до об’єкта.
5Налаштуйте розміри Box Collider так, щоб вони відповідали розмірам об’єкта та його формі.
6Створіть скрипт для керування об’єктом.
7У скрипті визначте змінну для зберігання сили стрибка.
8У методі Update() перевірте, чи натиснута клавіша стрибка.
9Якщо клавіша стрибка натиснута і об’єкт на землі (наприклад, перевірка наявності колізії із землею), застосуйте силу стрибка до Rigidbody.
10Запустіть симуляцію в Unity і перевірте, як працює стрибок.

Чому не запускається Пларіум?

Ця помилка може виникнути, якщо у вас встановлена застаріла версія програми або сталася помилка під час оновлення . Для вирішення цієї проблеми рекомендується перевірити наявність останньої версії Пларіум плей на офіційному сайті розробника і встановити її, або перевстановити програму повністю.

Що сталося з RAID?

Студія Plarium, що займається розробкою RAID: Shadow Legends, заявила про видалення своїх ігор і припинення приймання платежів на території Росії та Білорусі. Анонс відбувся у твіттері. Представники компанії зазначили, що Plarium ухвалила таке рішення у зв’язку з бойовими діями на території України.

Кому належить Пларіум?

У 2017 році студію Plarium купила компанія Aristocrat Leisure Limited , яка займається створенням і розповсюдженням ігрових автоматів.