Як правильно заповнити довідку про майно: поради та рекомендації

Довідка про майно – це документ, який потрібно заповнити на підтвердження свого майнового становища. Цей документ є обов’язковим для багатьох державних та комерційних організацій, таких як банки, податкові служби та судові інстанції. У довідці вказується інформація про нерухомість, автомобілі, цінні папери, банківські рахунки та інші активи, якими ви володієте.

Заповнення довідки про майно потребує відповідального підходу та уважності. Важливо надати точну та достовірну інформацію, щоб уникнути можливих неприємностей та проблем із законом. Необхідно вказати все майно, яким ви володієте, включаючи нерухомість, транспортні засоби, частки у бізнесі, інвестиції та інші активи. З іншого боку, слід зазначити джерела доходу, щоб підтвердити законність джерел формування майна.

Під час заповнення довідки про майно необхідно бути уважним до кожної деталі. Важливо правильно вказати найменування та адресу нерухомості, модель та рік випуску автомобіля, номери банківських рахунків та інші дані. Додайте копії документів, що підтверджують ваші права на майно, такі як свідоцтва про власність, договори купівлі-продажу, виписки з банківських рахунків та інші документи. Це допоможе уникнути можливих проблем та прискорить процес розгляду вашої довідки про майно.

Як правильно заповнити довідку про майно
КрокОпис
Крок 1Зберіть усі необхідні документи, що підтверджують наявність майна: свідоцтва про власність на нерухоме майно, акти оцінки вартості майна, виписки з банків про наявність коштів тощо.
Крок 2Визначте категорії майна, яке ви плануєте вказати у довідці. Зазвичай це нерухомість, автомобілі, рахунки в банках та цінні папери.
Крок 3Заповніть таблицю із зазначенням видів майна, його вартості та частки володіння. Вкажіть усі подробиці, щоб уникнути непорозумінь.
Крок 4Додайте до довідки всі необхідні документи, що підтверджують зазначене майно. Не забудьте зробити копію для себе.
Крок 5Перевірте правильність заповнення довідки та опрацюйте її з юристом чи бухгалтером. Вони можуть допомогти вам уникнути помилок та непорозумінь.
Крок 6Здайте заповнену довідку до відповідного органу або установи. Переконайтеся, що у вас є всі необхідні документи, що підтверджують.

Який дохід потрібно вказувати у декларації?

На цьому аркуші вказуються всі доходи, частково або повністю підлягають оподаткуванню, отримані за основним місцем роботи та від інших джерел у вигляді заробітної плати, премій та інших грошових та натуральних виплат; доходи від робіт за сумісництвом, за договорами цивільно-правового характеру, за авторськими …

Що заповнювати у декларації?

Спочатку вказуються відомості про доходи, отримані за основним місцем роботи, а потім – відомості про доходи, отримані від інших джерел. Назва організації (підприємства, установи) вказується повністю, і якщо джерело виплати доходу – фізична особа, то вказується його прізвище, ім’я, по батькові.

Хто має здавати декларацію з податку на майно?

Кому потрібно здавати декларацію Здати декларацію необхідно всім організаціям, у яких є майно, що оподатковується: житлова та нежитлова нерухомість, машиномісця та гаражі, об’єкти незавершеного будівництва. Декларацію з податку на майно за 2021 рік необхідно подати до ФНП до 31 березня 2022 року.