Як правильно використовувати роздавальну коробку УАЗ: поради та рекомендації

Роздавальна коробка – це одна з важливих складових автомобіля УАЗ та інших позашляховиків. Вона дозволяє перемикати передачі і вибирати режими ведення переднього і заднього приводу. Важливо знати, як правильно користуватися роздаткою, щоб уникнути поломок і забезпечити безпечну їзду.

Перемикання передач у роздавальній коробці УАЗ відбувається за допомогою важеля, розташованого на панелі приладів або на підлозі між передніми сидіннями. Для перемикання передач необхідно вичавити зчеплення і переконатися, що автомобіль перебуває в нейтральному положенні. Потім потрібно повертати важіль у потрібному напрямку залежно від обраного режиму – вперед, назад або в положення “4х4”.

Роздавальна коробка УАЗ має кілька режимів роботи: “Вперед” – використовується для руху вперед за переднього приводу, “Назад” – для руху назад за переднього приводу, “4х4” – для ввімкнення повного приводу на всі колеса. Перемикання між режимами має здійснюватися за повністю зупиненого автомобіля та з вичавленим зчепленням.

Користуватися роздаткою УАЗ необхідно з обережністю і дотриманням правил дорожнього руху. При перемиканні передач обов’язково слід давати автомобілю час для перемикання і не допускати ривків. Також необхідно пам’ятати, що увімкнення повного приводу на сухому асфальті може призвести до поломки роздавальної коробки, тому цей режим слід використовувати тільки при русі по бездоріжжю або при наявності слизького покриття.

Як користуватися роздаткою УАЗ
ДіяОпис
1Увімкнути роздаткуПеремістіть важіль роздавальної коробки в положення “4×4” або “4×4 Low”, залежно від умов руху.
2Перемикання режимівЗа необхідності перемикайте режими роздатки, залежно від типу дороги або перешкод.
3Вимкнення роздаткиПеремістіть важіль роздавальної коробки в положення “2×4” для вимкнення роздатки.
4Перевірка роздаткиРегулярно перевіряйте роботу роздавальної коробки на відсутність сторонніх шумів або несправностей.

Як працює роздатка на Уаз схема принцип роботи?

Схематично роботу роздатки УАЗ “Буханка” можна зобразити таким чином: Від коробки передач до ведучого валу йде обертання, що передається через шестерні на проміжний вал. У конструкції роздатки одна з шестерень проміжного вала заблокована з ведучим валом, тому обертальний ефект передається відразу.

Як вмикати роздатку на Уаз Патріот?

Ці муфти розміщуються на передніх колесах і щоб їх увімкнути, потрібно на лівому колесі перевести покажчик вправо, а на правому, навпаки, вліво. На цьому етапі можна вважати ввімкненим передній привід. Тепер вмикається важелем роздатки (кнопка не деяких версіях) повний привід і здійснюється рух.

Як перевірити роздатку на уазику?

Загалом алгоритм такий, мости передній і задній під’єднані, тягну важіль роздатки до упору на себе, відпускаю зчеплення і їду. Різниці нібито не помітив, що з роздаткою, що без неї. Жодних сторонніх шумів, а начебто за відгуками користувачів має бути якийсь скрегіт у коробці.