Як правильно шарошити сідла на ВАЗ: корисні поради та інструкції

Шарошка сідла на ВАЗ є важливою частиною підвіски автомобіля, яка відповідає за комфорт і безпеку під час руху. Вона дозволяє амортизувати удари і вібрацію на нерівних дорогах, запобігаючи перенесенню цих навантажень на кузов і пасажирів. Правильне шарошіння сідла на ВАЗ дозволяє зберегти його працездатність і довговічність, а також запобігає можливим поломкам і пошкодженням.

Перед початком процесу шарування необхідно переконатися, що автомобіль перебуває на рівній горизонтальній поверхні. Потім, необхідно відкрутити гайку, що фіксує сідло, за допомогою спеціального ключа або гайкового ключа. Далі, за допомогою піддону або підставки, необхідно підняти передню або задню частину автомобіля, щоб колесо опинилося в повітрі. Це дасть змогу вільно посувати сідло і провести необхідні роботи.

Після підняття автомобіля, необхідно оглянути сідло на предмет пошкоджень і зносу. Якщо виявлено тріщини, корозію або інші дефекти, рекомендується замінити сідло на нове. Якщо ж сідло перебуває в хорошому стані, можна приступати до шарування.

Як правильно шарошити сідла на ваз
КрокОпис
1Підготуйте всі необхідні інструменти та матеріали.
2Зніміть сідло з вази.
3Очистіть поверхню сідла від бруду і старої фарби.
4За необхідності випряміть гнуті ділянки сідла.
5Нанесіть шар ґрунтовки на поверхню сідла.
6Пофарбуйте сідло в обраний колір.
7Дайте сідлу повністю висохнути.
8За необхідності нанесіть другий шар фарби.
9Покрийте сідло шаром захисного лаку.
10Дайте сідлу повністю висохнути перед установкою на вазу.

Чи потрібно шарушити сідла клапанів?

Шарошки, вони ж розгортки, вони ж зенкери настільки добре підганяють сідла клапана до тарілки нового клапана, що в притиранні немає ніякої потреби. І з цим важко не погодитися. Клапани на нових двигунах справді не притираються. Сідла прирізаються верстатами під конкретний тип клапана з мінімальними похибками.

Як перевірити сідла клапанів на знос?

Багато автомеханіків і не подумають відрегулювати тепловий зазор доти, доки клапани не починають сильно стукати. Якщо в процесі регулювання клапанів буде помічено зменшення теплового зазору, то це може бути свідченням зносу сідла клапана.

Чому не треба притирати клапани?

Зверніть увагу – ця технологія застаріла, так притирають клапани тільки коли немає професійного обладнання для обробки поверхонь. Притирання шкодить двигуну, призводить до неправильної роботи і прискореного зносу деталей.