Велосипед – це прекрасний спосіб пересування, який дає змогу не тільки економити час і гроші, а й піклуватися про своє здоров’я. Однак, навіть найнадійніший і найякісніший велосипед з часом потребує ремонту та обслуговування. Що ж робити, якщо ваш двоколісний друг став підводити вас? У цій статті ми розглянемо кілька основних способів лагодження велосипеда, які допоможуть вам впоратися з проблемами на дорозі.
Першим кроком при ремонті велосипеда є діагностика. Важливо зрозуміти, в чому саме полягає проблема. Можливо, велосипед просто потребує регулювання гальм або перемикачів швидкостей. Або ж причина поломки криється в пошкодженому ланцюзі або спицях. Розберіться, що саме потрібно полагодити, щоб уникнути непотрібних витрат і зайвих проблем.
Коли ви вже визначилися з проблемою, настав час приступити до ремонту. Якщо ви не є професійним механіком, не переживайте – багато незначних поломок цілком можна полагодити самостійно. Наприклад, регулювання гальм або перемикачів швидкостей може бути виконано за допомогою простих інструментів і невеликої кількості часу. Однак, якщо проблема серйозніша, краще звернутися до фахівців, щоб уникнути подальших пошкоджень і неправильного ремонту.
Проблема | Рішення |
---|---|
Скрипить ланцюг | Змастити ланцюг маслом |
Хитається кермо | Затягнути рульову колонку |
Не працюють гальма | Перевірити та замінити гальмівні колодки |
Проколота камера | Замінити камеру |
Скільки коштує полагодити велик?
Ціни на ремонт велосипеда
Робота | Вартість |
---|---|
Перебирання на нову раму | від 3500 руб. |
Повне Т.О. підвіски | від 1500 до 2500 руб. |
Ручна мийка велосипеда + змащення тросів і ланцюга | 900 руб. |
Збірка Вашого велосипеда з коробки | 1200 руб. |
Чим можна змащувати велосипед?
Напевно, найвідоміший варіант – парафінова змазка Smoove . Для тривалого періоду роботи ланцюга можливе його проварювання в пластичному, наприклад, графітовому або літієвому, мастилі, але сам процес вельми трудомісткий і вимагає його зняття з велосипеда.
Чому свистить велосипед під час їзди?
Колесо велосипеда найчастіше скрипить через вимивання мастила у втулці колеса. Якщо мастило було пластичне, то потрібно промазати колесо знову. Якщо воно було рідке, то втулку можна навіть не розбирати. Якщо втулка на промах – то свист, це нормальний стан, що повідомляє про зношування втулки (але не про її поломку).