Exchange – одна з найпопулярніших поштових баз даних, що використовуються в корпоративному середовищі. Вона надає широкий набір функцій і можливостей для ефективного управління електронною поштою, календарями, контактами та завданнями. Підключення поштової бази Exchange може бути корисним для тих, хто хоче мати доступ до своєї пошти та інших даних з будь-якого пристрою і в будь-який час.
Для підключення поштової бази Exchange необхідно мати обліковий запис користувача в організації, яка використовує Exchange. Першим кроком є встановлення клієнта Exchange на пристрій, на якому ви хочете отримувати доступ до своєї пошти. Для цього слід завантажити та встановити Microsoft Outlook – найбільш популярний клієнт Exchange.
Після встановлення Outlook необхідно налаштувати обліковий запис Exchange. Для цього відкрийте Outlook і виберіть опцію “Додати обліковий запис”. Потім введіть своє ім’я користувача і пароль, а також адресу сервера Exchange, яку надасть вам адміністратор вашої організації. Якщо ви не знаєте адреси сервера, зверніться до адміністратора або IT-фахівця, який може допомогти вам із цією інформацією.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Відкрийте Microsoft Outlook |
2 | Виберіть “Файл” у верхньому меню |
3 | Натисніть на “Додати обліковий запис” |
4 | Виберіть “Налаштування вручну або додаткові типи серверів” |
5 | Натисніть на “Далі” |
6 | Виберіть “Microsoft Exchange” і натисніть “Далі” |
7 | Введіть ім’я користувача, адресу електронної пошти та пароль |
8 | Введіть адресу сервера Exchange і натисніть “Далі” |
9 | Дочекайтеся завершення перевірки налаштувань |
10 | Натисніть на “Готово” |
У Центрі адміністрування Exchange (EAC) виберіть Одержувачі>Поштові скриньки. виберіть Підключити поштову скриньку . З’явиться список відключених поштових скриньок на сервері Exchange Server у вашій організації Exchange.3 апр. 2023 г.