ESP (від англ. “Embedded Systems Platform”) – це платформа для розробки пристроїв “Інтернету речей” (IoT). Вона являє собою мікроконтролер, який може підключатися до інтернету і взаємодіяти з іншими пристроями через мережу.
Підключення ESP до інтернету – це важливий крок у створенні пристрою IoT. Це дає змогу вашому пристрою обмінюватися даними з іншими пристроями, отримувати оновлення та керувати ним із будь-якої точки світу.
Існує кілька способів підключення ESP до інтернету. Один із найпопулярніших способів – використання Wi-Fi. ESP може бути налаштований як клієнт Wi-Fi і підключатися до наявної бездротової мережі. Для цього вам знадобиться знати ім’я та пароль вашої Wi-Fi мережі. Ви також можете налаштувати ESP як точку доступу Wi-Fi, щоб інші пристрої могли підключатися до нього.
Підключення ESP до інтернету також може здійснюватися через Ethernet. Для цього вам знадобиться Ethernet-шлюз, який надасть доступ до мережі. Цей спосіб підключення може бути корисним, якщо Wi-Fi недоступний або нестабільний.
Крок | Опис |
---|---|
1 | Підключіть ESP до комп’ютера за допомогою USB-кабелю |
2 | Встановіть драйвери для ESP, якщо потрібно |
3 | Відкрийте Arduino IDE і виберіть правильну плату ESP |
4 | Переконайтеся, що обрано правильний порт для ESP |
5 | Напишіть код для підключення ESP до Wi-Fi мережі |
6 | Завантажте код на ESP |
7 | Перевірте, чи підключено ESP до Wi-Fi мережі |
Як правильно підключити ESP8266?
Запустіть “Менеджер плат”, вибравши пункт меню “Інструменти” > “Плата” > “Менеджер плат”. У вікні “Менеджер плат”, що відкрилося, виберіть пункт “esp8266 by ESP8266 Community” зі списку збірок і натисніть на кнопку “Встановлення” (при бажанні можна вибрати версію встановлюваної збірки). Дочекайтеся закінчення встановлення збірки.
Як живити ESP8266?
У datasheet на ESP8266 вказано напругу живлення від 3.0 до 3.6 вольт, що, в принципі, дає змогу живити ESP8266 безпосередньо від двох батарейок AA або однієї літієвої 1S батарейки.
Як під’єднати ESP8266 до комп’ютера?
Модуль ESP8266 може підключатися до комп’ютера двома способами: за допомогою USB-UART адаптера або за допомогою плати Arduino як цього адаптера. У тестовій конфігурації використовувалося підключення за допомогою Arduino Uno.