Як підключити esp до інтернету: покрокова інструкція

ESP (від англ. “Embedded Systems Platform”) – це платформа для розробки пристроїв “Інтернету речей” (IoT). Вона являє собою мікроконтролер, який може підключатися до інтернету і взаємодіяти з іншими пристроями через мережу.

Підключення ESP до інтернету – це важливий крок у створенні пристрою IoT. Це дає змогу вашому пристрою обмінюватися даними з іншими пристроями, отримувати оновлення та керувати ним із будь-якої точки світу.

Існує кілька способів підключення ESP до інтернету. Один із найпопулярніших способів – використання Wi-Fi. ESP може бути налаштований як клієнт Wi-Fi і підключатися до наявної бездротової мережі. Для цього вам знадобиться знати ім’я та пароль вашої Wi-Fi мережі. Ви також можете налаштувати ESP як точку доступу Wi-Fi, щоб інші пристрої могли підключатися до нього.

Підключення ESP до інтернету також може здійснюватися через Ethernet. Для цього вам знадобиться Ethernet-шлюз, який надасть доступ до мережі. Цей спосіб підключення може бути корисним, якщо Wi-Fi недоступний або нестабільний.

КрокОпис
1Підключіть ESP до комп’ютера за допомогою USB-кабелю
2Встановіть драйвери для ESP, якщо потрібно
3Відкрийте Arduino IDE і виберіть правильну плату ESP
4Переконайтеся, що обрано правильний порт для ESP
5Напишіть код для підключення ESP до Wi-Fi мережі
6Завантажте код на ESP
7Перевірте, чи підключено ESP до Wi-Fi мережі

Як правильно підключити ESP8266?

Запустіть “Менеджер плат”, вибравши пункт меню “Інструменти” > “Плата” > “Менеджер плат”. У вікні “Менеджер плат”, що відкрилося, виберіть пункт “esp8266 by ESP8266 Community” зі списку збірок і натисніть на кнопку “Встановлення” (при бажанні можна вибрати версію встановлюваної збірки). Дочекайтеся закінчення встановлення збірки.

Як живити ESP8266?

У datasheet на ESP8266 вказано напругу живлення від 3.0 до 3.6 вольт, що, в принципі, дає змогу живити ESP8266 безпосередньо від двох батарейок AA або однієї літієвої 1S батарейки.

Як під’єднати ESP8266 до комп’ютера?

Модуль ESP8266 може підключатися до комп’ютера двома способами: за допомогою USB-UART адаптера або за допомогою плати Arduino як цього адаптера. У тестовій конфігурації використовувалося підключення за допомогою Arduino Uno.