Як підключити абонента, щоб він був доступний для дзвінка: покрокова інструкція

У наш час стільниковий зв’язок став невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Ми постійно потребуємо зв’язку з близькими та колегами, тому важливо знати, як підключити абонента, щоб він був доступний для дзвінка.

Існує кілька способів підключення абонента до мережі. Один із найпоширеніших способів – це придбання SIM-карти в оператора зв’язку. Після купівлі SIM-карти, її необхідно вставити в стільниковий телефон і виконати активацію. Зазвичай це відбувається автоматично, але в деяких випадках може знадобитися введення спеціального коду активації.

Якщо у вас вже є SIM-карта, але абонент не доступний для дзвінка, можливо, проблема в налаштуваннях мережі. У цьому випадку, вам знадобиться зайти в меню налаштувань вашого телефону і перевірити, чи правильно вказані дані оператора зв’язку. Також, можливо, буде потрібно виконати ручне налаштування мережі, вказавши правильні параметри доступу.

Якщо жоден з перерахованих вище способів не допоміг вам під’єднати абонента, рекомендується звернутися до служби підтримки вашого оператора зв’язку. Оператор зможе допомогти вам з налаштуванням мережі та вирішити всі проблеми, пов’язані з доступністю абонента для дзвінка.

Як під’єднати абонента, доступного для дзвінка
Спосіб підключенняОпис
1Набір номераВведіть номер абонента на телефонній клавіатурі та натисніть кнопку “Виклик”
2Голосове керуванняСкажіть “Зателефонувати” або “Викликати” і назвіть номер абонента
3Контактна книгаВиберіть абонента зі списку контактів і натисніть на кнопку “Виклик”
4Історія викликівВиберіть абонента зі списку недавніх викликів і натисніть на кнопку “Виклик”

Як налаштувати переадресацію виклику?

Переадресовувати всю пошту Щоб переадресувати всі листи, заходимо в розділ “Налаштування” → “Усі налаштування” → “Фільтри”. Тиснемо на кнопку “Додати пересилання”. Обираємо скриньку, у яку хочемо перенаправляти листи. Система запропонує ввести пароль від скриньки, з якої будуть пересилатися повідомлення.

Що це за код ## 002?

Якщо переадресація була активована без вашого відома на вашому смартфоні, наберіть код ## 002.. Він відключає будь-яку переадресацію дзвінків . Таким чином, приймати їх будете тільки ви. Ви автоматично завершите переадресацію всіх викликів, а також іншу частину переадресації (наприклад, SMS).

Як зробити переадресацію дзвінків на Київстарі?

  1. Переадресація “зайнято” – замовлення послуги **67*Номер телефону#;
  2. Переадресація “не встиг відповісти” – замовлення послуги **61*Номер телефону#;
  3. Переадресація “недоступний” – замовлення послуги **62*Номер телефону#;
  4. Безумовна переадресація – замовлення послуги **21*Номер телефону#;
  5. Скасувати всі типи переадресації – #. Київстар