У наш час стільниковий зв’язок став невід’ємною частиною нашого повсякденного життя. Ми постійно потребуємо зв’язку з близькими та колегами, тому важливо знати, як підключити абонента, щоб він був доступний для дзвінка.
Існує кілька способів підключення абонента до мережі. Один із найпоширеніших способів – це придбання SIM-карти в оператора зв’язку. Після купівлі SIM-карти, її необхідно вставити в стільниковий телефон і виконати активацію. Зазвичай це відбувається автоматично, але в деяких випадках може знадобитися введення спеціального коду активації.
Якщо у вас вже є SIM-карта, але абонент не доступний для дзвінка, можливо, проблема в налаштуваннях мережі. У цьому випадку, вам знадобиться зайти в меню налаштувань вашого телефону і перевірити, чи правильно вказані дані оператора зв’язку. Також, можливо, буде потрібно виконати ручне налаштування мережі, вказавши правильні параметри доступу.
Якщо жоден з перерахованих вище способів не допоміг вам під’єднати абонента, рекомендується звернутися до служби підтримки вашого оператора зв’язку. Оператор зможе допомогти вам з налаштуванням мережі та вирішити всі проблеми, пов’язані з доступністю абонента для дзвінка.
№ | Спосіб підключення | Опис |
---|---|---|
1 | Набір номера | Введіть номер абонента на телефонній клавіатурі та натисніть кнопку “Виклик” |
2 | Голосове керування | Скажіть “Зателефонувати” або “Викликати” і назвіть номер абонента |
3 | Контактна книга | Виберіть абонента зі списку контактів і натисніть на кнопку “Виклик” |
4 | Історія викликів | Виберіть абонента зі списку недавніх викликів і натисніть на кнопку “Виклик” |
Як налаштувати переадресацію виклику?
Переадресовувати всю пошту Щоб переадресувати всі листи, заходимо в розділ “Налаштування” → “Усі налаштування” → “Фільтри”. Тиснемо на кнопку “Додати пересилання”. Обираємо скриньку, у яку хочемо перенаправляти листи. Система запропонує ввести пароль від скриньки, з якої будуть пересилатися повідомлення.
Що це за код ## 002?
Якщо переадресація була активована без вашого відома на вашому смартфоні, наберіть код ## 002.. Він відключає будь-яку переадресацію дзвінків . Таким чином, приймати їх будете тільки ви. Ви автоматично завершите переадресацію всіх викликів, а також іншу частину переадресації (наприклад, SMS).
Як зробити переадресацію дзвінків на Київстарі?
- Переадресація “зайнято” – замовлення послуги **67*Номер телефону#;
- Переадресація “не встиг відповісти” – замовлення послуги **61*Номер телефону#;
- Переадресація “недоступний” – замовлення послуги **62*Номер телефону#;
- Безумовна переадресація – замовлення послуги **21*Номер телефону#;
- Скасувати всі типи переадресації – #. Київстар