Мета мети – важливий елемент навчання, який допомагає учням чітко визначити, чого вони хочуть досягти в результаті уроку. Проектування мети мети має власні характеристики, що може вплинути на ефективність навчання та результати, досягнуті студентами.
Перший крок при поданні заявки на уроки цілі – визначити конкретну мету, яку студенти повинні досягти до кінця уроку. Мета повинна бути чіткою, специфічною та вимірюваною. Це допоможе студентам краще зрозуміти, що вони повинні робити та як вони будуть оцінені.
Крім того, ціль повинна бути розділена на кілька підкове, що допоможе студентам поступово перейти до основної мети. Підошви можна встановити на кожному уроці або для кожного етапу навчання. Це допоможе студентам чітко побачити прогрес і мотивовані досягти основної мети.
Номер уроку | Мета уроку |
---|---|
Урок 1 | Оводьмо основні принципи проектування цілей уроку |
Урок 2 | Навчіться формувати розумну ціну на уроки |
Урок 3 | Зрозумійте важливість зв’язку цілей уроку з навчальними стандартами |
Урок 4 | Розробити урок з чіткими та конкретними цілями |
Урок 5 | Оцінити досягнення цілей уроку та аналізувати |
Які етапи уроку?
Основні етапи уроку
- Організація часу;
- Перевірка домашнього завдання;
- Тестування знань та навичок учнів;
- Встановлення мети уроку перед учнями;
- Організація сприйняття нової інформації;
- Первинний тест розуміння;
Що може бути навчальними цілями?
Для основної дидактичної мети відрізняються такі типи уроків: – урок ознайомлення з новим матеріалом;- урок консолідації вивченого;- урок у застосуванні знань та навичок;- урок узагальнення та систематизації знань;- урок тестування та виправлення знань та навичок;- комбінований урок.
Які типи уроків?
Автор визначив дев’ять типів уроків:
- вступний;
- первинне ознайомлення з матеріалом;
- утворення концепцій, встановлення законів та правил;
- Застосування знань, отриманих на практиці;
- Навчання навичок;
- повторення та узагальнення;
- КОНТРОЛЬ;
- Змішаний або комбінований.