Як належним чином зачаровувати речі в Skyrim: Поради та лідерство

Один з важливих аспектів гри The Elder Scrolls V: Skyrim – це можливість зачаровувати речі. Furning дозволяє гравцям зміцнити зброю та броню, додавши їм спеціальні ефекти та вдосконалюючи їхні характеристики. Але як правильно використовувати цю механіку гри?

Перший крок для успішного зачаровування речей у Skyrim – це пошук та вивчення фокусувальних заклинань. У світі ігор є різні книги та персонажі, які можуть навчити вас новим заклинанням. Необхідно відвідати магічні коледжі та вивчити підземелля, щоб знайти ці цінні знання.

Після того, як ви знайдете необхідні заклинання, вам знадобляться матеріали для феєричних. У Skyrim це душі істот. Щоб отримати душі, ви повинні використовувати заклинання або особливу річ під назвою Dshammnem. Duskammni можна знайти в різних місцях гри або купувати у продавців.

Коли у вас є всі необхідні матеріали, ви можете продовжувати захоплення. Для цього вам потрібно відкрити заклинання зачарування та вибрати предмет, який ви хочете посилити. Потім виберіть ефект, який потрібно додати, і застосувати заклинання. Після цього предмет буде зачарований і набуде нових властивостей.

Як правильно боротися з речами в Skyrim
РівеньНавичкаЧарівний
1-14ЗброярВдосконалення зброї
15-29ІлюзіяВдосконалення заклинань
30-44ЗнищенняПоліпшення шкоди магії
45-59ВитривалістьПоліпшення тривалості ефектів
60-74Опір магіїВдосконалення магічного захисту
75-89ВідновленняПоліпшення швидкості відновлення магії
90-100ЧарівнийПоліпшення сили впливу

Який найкращий спосіб зачаровувати броні в Skyrim?

Найкраще поставити збільшення CP, регенерації CP або підвищити майстерність броні (якщо ви воїн), якщо злодій, то перенесена вага. СТОРІЧНІСТЬ І НЕЗАЛЕЖНІСТЬ.

Як зачарувати через консоль Skyrim?

Щоб зачаровувати елемент, вам потрібно використовувати команду: playerenchantobject. А потім введіть ідентифікатор елемента (вказано нижче). Опір: 00048C8b – Вогонь.

Як підвищити навички в коді Skyrim?

Щоб змінити рівень навичок, введіть команду Player. Setav OneHandedPowerMod X, де OneHandedPowerMod потрібно замінити правильним кодом навичок, а X – числовим значенням рівня майстерності.