Як купити квартиру в адміністрації міста: детальний гайд 2021

Купівля власного житла – це одне з найважливіших і найвідповідальніших рішень у нашому житті. Багато людей вважають за краще купувати квартири в адміністрації міста, оскільки це може бути вигідно і зручно. У цій статті ми розповімо про те, як можна купити квартиру в адміністрації міста.

Першим кроком у купівлі квартири в адміністрації міста є вивчення доступних варіантів. Зазвичай адміністрація міста пропонує різні програми з придбання житла, включно із соціальними програмами для молодих сімей та програмами для ветеранів. Важливо ознайомитися з усією інформацією про кожну програму, щоб вибрати ту, яка найбільше підходить для вас.

Після вибору програми слідує подача заявки на купівлю квартири. Залежно від умов програми, можуть бути різні вимоги до заявників. Деякі програми можуть передбачати надання певних документів або проходження спеціального відбору. Важливо бути уважним і підготувати всі необхідні документи заздалегідь, щоб не втрачати час.

Як можна купити квартиру в адміністрації міста
СпосібОпис
1. Через аукціонАдміністрація міста проводить аукціони, на яких можна придбати квартири за допомогою торгів. Учасники аукціону роблять ставки, і квартира дістається тому, хто запропонує найбільшу суму.
2. Через лотереюАдміністрація міста організовує лотереї, в яких можна виграти право на купівлю квартири за нижчою ціною або з додатковими пільгами. Мешканці міста можуть брати участь у лотереї, заповнюючи заявки та чекати на розіграш.
3. через програму соціальної іпотекиАдміністрація міста пропонує програму соціальної іпотеки, в рамках якої мешканці можуть отримати кредит на придбання житла за нижчою відсотковою ставкою або з мінімальним початковим внеском. Для участі в програмі необхідно відповідати певним критеріям та умовам.
4. Через пайову участьАдміністрація міста може пропонувати можливість придбання квартири через пайову участь у будівництві нових житлових комплексів. Мешканці можуть внести частку коштів і отримати право на купівлю квартири за вигіднішою ціною.

Чи можна викупити квартиру в адміністрації?

Вам необхідно звернутися до місцевого муніципалітету, де знаходиться відділ житлової політики. У заяві зазначається, що Ви просите передати у власність державну квартиру, яка перебуває на правах користування до договору соціального найму.

Як отримати квартиру від адміністрації?

Що потрібно для отримання квартири?

  1. Крок 1. Подати документи для взяття на облік як такого, що потребує житлового приміщення. …
  2. Крок 2. Отримати рішення уповноваженого органу. …
  3. Крок 3. Підписати договір соціального найму. …
  4. Крок 4. Приватизувати квартиру.

Куди можна звернутися якщо в тебе немає житла?

Щоб стати на облік як такий, що потребує житлового приміщення, потрібно подати заяву через МФЦ або до органу місцевого самоврядування за місцем свого проживання (зазвичай це районна адміністрація). До заяви додаються документи, що підтверджують право перебувати на обліку, – їхній перелік залежить від ситуації.