Як говорити про все або про все: поради та правила

Про все або про все – це фраза, яку ми часто чуємо і використовуємо у повсякденному житті. Це означає, що ми готові обговорити або говорити про щось дуже широко та детально. Однак багато людей сумніваються, яка форма – O або близько – є правильною і коли використовувати кожну з них.

Відповідь на це питання досить проста. Якщо перед словом “всі” – це прийменник “o”, то правильна форма буде “про”. Наприклад, “Поговоріть про все” або “Забудьте про все”. Це пов’язано з тим, що поєднання прийменника “про” з займенником “все звучить більш природно і гармонійно.

В інших випадках слід використовувати форму “o”. Наприклад, “Поговоріть про кохання” або “Подумайте про роботу”. У цих випадках перед словом “всі” немає прийменника “o”, тому використовується форма “o”.

ПредметОписПравитиПриклад
Правила проектування текстуЯк правильно зробити текстВикористання правильних пунктуаційних значень, правил орфографії та граматичних конструкційПриклад: “Привіт, як справи?”
Правила дизайну заголовківЯк правильно зробити заголовкиВикористання заголовних листів лише на початку речення та дотримання граматичної структуриПриклад: “Назва статті”
Перелічіть правила дизайнуЯк правильно скласти спискиВикористання позначених або пронумерованих списків та дотримання граматичної структуриПриклад:

  • Пункт 1
  • Пункт 2
Правила дизайну таблицьЯк правильно зробити таблиціВикористання тегів

,

,

І

Щоб створити таблицю та завдання стилів для кожної коміркиПриклад:

Назва 1Заголовок 2
Клітина 1Клітина 2

Що не можна використовувати в діловому листуванні?

8 Типові помилки в діловому листуванні

  • надсилати повідомлення без теми;
  • робити помилки в ньому (граматичний, орфографічний);
  • Напишіть у ньому щось, що не стосується суті листа;
  • зробити тему занадто довгою;
  • Напишіть щось (часто це закінчується темами “Терміновими !!!”, “Важливо !!!”, “Швидко читайте! Терміновано! Важливо!”).

Як підписатися на кореспонденцію бізнесу?

Звернення до “вас” – це головне правило ділового листування, а також той факт, що буд ь-який лист повинен починатися з привітання, і закінчувати фразу “з повагою, іменем, позицією”; Відповідь повинна бути максимально операційною, оскільки це безпосередньо впливає на репутацію компанії.

Як представити себе у листуванні?

П о-перше, привітання, після чого ви повинні або представити себе, або нагадати, хто ви: «Привіт, Іван Іванович! Мене звуть Олена, я заступник генерального директора компанії “Рог і Хуфі”. Далі потрібно вказати причину, чому ви пишете клієнту.