Уроки зі створення 3D-моделі багета в програмі 3ds Max

3D Max – це одна з найпопулярніших програм для створення тривимірної графіки та анімації. Вона надає величезні можливості для реалізації найрізноманітніших ідей і проектів. Якщо ви хочете створити реалістичний багет у 3D Max, то вам знадобляться деякі навички роботи з програмою і знання основних інструментів.

Першим кроком у створенні багета буде налаштування сцени і вибір відповідних матеріалів. Необхідно створити прямокутну площину, яка слугуватиме основою для нашого багета. Потім потрібно присвоїти їй матеріал, який імітуватиме текстуру дерева або іншого матеріалу, з якого зазвичай роблять багети.

Далі необхідно створити форму багета за допомогою інструментів моделювання в 3D Max. Ви можете використовувати інструменти Extrude і Bevel, щоб створити основну форму багета. Потім можна додати різні деталі, як-от текстури та прикраси, щоб надати багету реалістичнішого вигляду.

КрокОпис
Крок 1Відкрийте програму 3D Max
Крок 2Створіть новий проєкт
Крок 3Виберіть інструмент “Бокс”
Крок 4Намалюйте контур багета у вигляді прямокутника
Крок 5Виберіть інструмент “Екструдування”
Крок 6Витягніть багет уздовж його контуру
Крок 7Виберіть інструмент “Згладжування”
Крок 8Додайте згладжування до багета для надання йому реалістичного вигляду
Крок 9Виберіть інструмент “Матеріали”
Крок 10Застосуйте текстуру до багета
Крок 11Налаштуйте освітлення сцени для кращого відображення багета
Крок 12Рендеринг готового зображення багета

Як зробити рендер чіткішим?

Виставляєте для рендеру роздільну здатність приблизно в 2 рази більшу за потрібну, потім зменшуєте її, і в підсумку виходить більш чітка картинка. А "шарпер"-це що? Quote: Виставляєте для рендеру картинку приблизно в 2 рази більшу за потрібну, потім зменшуєте її і в підсумку виходить чіткіша картинка.

Як налаштувати рендер Vray у 3D Max?

За замовчуванням у 3D Max обрано інший рушій для візуалізації. Щоб увімкнути Vray, потрібно запустити 3D Max і відкрити вікно налаштувань рендера – Render Setup. Для його виклику достатньо натиснути F10. У верхній частині вікна, що відкрилося, у випадаючому списку Renderer необхідно знайти Vray і натиснути на нього.

Як зробити прозорі стіни в 3D Max?

Якщо кімната зроблена для інтер’єру, то потрібно виділити всі полігони і натиснути Flip. За допомогою ПКМ – Object Properties – Backface Cull . Тепер стіни всередині перебуватимуть у правильному положенні, а зовні стануть прозорими.