3D Max – це одна з найпопулярніших програм для створення тривимірної графіки та анімації. Вона надає величезні можливості для реалізації найрізноманітніших ідей і проектів. Якщо ви хочете створити реалістичний багет у 3D Max, то вам знадобляться деякі навички роботи з програмою і знання основних інструментів.
Першим кроком у створенні багета буде налаштування сцени і вибір відповідних матеріалів. Необхідно створити прямокутну площину, яка слугуватиме основою для нашого багета. Потім потрібно присвоїти їй матеріал, який імітуватиме текстуру дерева або іншого матеріалу, з якого зазвичай роблять багети.
Далі необхідно створити форму багета за допомогою інструментів моделювання в 3D Max. Ви можете використовувати інструменти Extrude і Bevel, щоб створити основну форму багета. Потім можна додати різні деталі, як-от текстури та прикраси, щоб надати багету реалістичнішого вигляду.
Крок | Опис |
---|---|
Крок 1 | Відкрийте програму 3D Max |
Крок 2 | Створіть новий проєкт |
Крок 3 | Виберіть інструмент “Бокс” |
Крок 4 | Намалюйте контур багета у вигляді прямокутника |
Крок 5 | Виберіть інструмент “Екструдування” |
Крок 6 | Витягніть багет уздовж його контуру |
Крок 7 | Виберіть інструмент “Згладжування” |
Крок 8 | Додайте згладжування до багета для надання йому реалістичного вигляду |
Крок 9 | Виберіть інструмент “Матеріали” |
Крок 10 | Застосуйте текстуру до багета |
Крок 11 | Налаштуйте освітлення сцени для кращого відображення багета |
Крок 12 | Рендеринг готового зображення багета |
Як зробити рендер чіткішим?
Виставляєте для рендеру роздільну здатність приблизно в 2 рази більшу за потрібну, потім зменшуєте її, і в підсумку виходить більш чітка картинка. А "шарпер"-це що? Quote: Виставляєте для рендеру картинку приблизно в 2 рази більшу за потрібну, потім зменшуєте її і в підсумку виходить чіткіша картинка.
Як налаштувати рендер Vray у 3D Max?
За замовчуванням у 3D Max обрано інший рушій для візуалізації. Щоб увімкнути Vray, потрібно запустити 3D Max і відкрити вікно налаштувань рендера – Render Setup. Для його виклику достатньо натиснути F10. У верхній частині вікна, що відкрилося, у випадаючому списку Renderer необхідно знайти Vray і натиснути на нього.
Як зробити прозорі стіни в 3D Max?
Якщо кімната зроблена для інтер’єру, то потрібно виділити всі полігони і натиснути Flip. За допомогою ПКМ – Object Properties – Backface Cull . Тепер стіни всередині перебуватимуть у правильному положенні, а зовні стануть прозорими.