ТСКБМ на локомотиві: розшифровка і принципи роботи

На кожному локомотиві існує безліч систем і пристроїв, які дають змогу його контролювати та моніторити. Однією з ключових систем, яка забезпечує безпеку та ефективну роботу локомотива, є так звана ТСКБМ.

ТСКБМ – це абревіатура, яка розшифровується як “Телеметрична система контролю безпеки та моніторингу”. Вона призначена для збору даних про стан різних систем локомотива і передачі їх на центральний пульт управління для їхнього аналізу та контролю.

ТСКБМ дає змогу оператору та інженерам отримувати інформацію про параметри роботи двигуна, системи гальмування, системи живлення та інших важливих компонентів локомотива. Також вона попереджає про можливі несправності та аварійні ситуації, що допомагає оперативно реагувати та запобігати аваріям.

Система ТСКБМ є основою для ухвалення рішень щодо ремонту, обслуговування та оновлення локомотивів. Аналізуючи дані, отримані за допомогою ТСКБМ, інженери можуть визначити стан різних систем і вжити заходів щодо їхньої оптимізації, що зі свого боку дає змогу підвищити надійність, ефективність і безпеку роботи локомотива.

Як розшифровується ТСКБМ на локомотиві
СкороченняРозшифровка
ТСКБМТяговоз із комбінованою бездротовою мультимодульною системою управління

Які функції виконує контролер ТСКБМ?

Телемеханічна система контролю неспання машиніста ТСКБМ . Здійснює безперервний контроль працездатності машиніста за електричним опором шкіри зап’ястя руки. У разі зниження рівня неспання здійснює періодичну перевірку пильності шляхом розриву ланцюга ЕПК.

Що таке Рбс у Локомотиві?

Телемеханічна система контролю бадьорості призначена для забезпечення безперервного контролю психофізіологічного стану машиніста та підтримання його в працездатному стані (тобто, здатності активно сприймати поїзну обстановку і готовності до екстрених заходів у разі її зміни).

Для чого призначена система ТСКБМ?

Телемеханічна система контролю неспання машиніста (ТСКБМ) призначена для безперервного контролю працездатності машиніста за електричним опором шкіри зап’ястя. При визначенні зниження працездатності машиніста ТСКБМ проводить перевірку його пильності.