Колектори – це фахівці, які займаються стягненням боргів від боржників. Їхнє основне завдання – отримання заборгованості за договором або судовим рішенням. Колектори працюють як на стороні кредитора, так і на стороні колекторського агентства або колекторської компанії. Вони використовують різні методи та прийоми для стягнення боргів.
По-перше, колектори здійснюють контакт із боржником та інформують його про заборгованість. Вони можуть телефонувати боржнику, надсилати йому повідомлення або листи з вимогою повернути борг. Колектори також можуть особисто відвідувати боржника, щоб встановити контакт і домовитися про повернення боргу.
По-друге, колектори можуть пропонувати боржнику різні варіанти погашення боргу. Вони можуть запропонувати боржнику розстрочку або встановити нові строки та умови погашення боргу. Колектори також можуть запропонувати боржнику зниження суми заборгованості або встановити штрафні санкції за недотримання договірних зобов’язань.
Дія | Опис |
---|---|
Дзвінки | Колектори можуть телефонувати боржникам, попереджаючи про заборгованість і встановлюючи контакт для врегулювання боргу. |
Переговори | Колектори можуть вести переговори з боржниками, обговорюючи можливі варіанти погашення боргу та розробку розстрочки. |
Складання листів | Колектори можуть складати листи боржникам, нагадуючи про заборгованість і вимагаючи погашення боргу у встановлений термін. |
Судові дії | Колектори можуть вдаватися до судових дій у разі відмови боржника від погашення боргу або неможливості врегулювання в інші способи. |
Отримання інформації | Колектори можуть отримувати інформацію про боржника, перевіряти його фінансовий стан та інші дані для визначення можливості погашення боргу. |
Колектори можуть телефонувати, надсилати текстові, голосові та інші повідомлення. Але неетичні методи роботи, такі як телефонні дзвінки вночі, автодозвон, погрози та інше – під забороною, це вимога законодавства.