Бренд – це не просто назва чи логотип компанії. Це складна система цінностей, яка формує унікальну ідентичність і сприйняття бренду. Вона охоплює не тільки зовнішній вигляд, а й місію, цілі, цінності, а також пов’язані з ними емоції та асоціації.
Однак питання про те, що робить бренд брендом, не має однозначної відповіді. Кожен бренд унікальний і має свою особливість. Однак, можна виділити кілька ключових складових, які відіграють важливу роль у формуванні бренду.
По-перше, це якість продукції або послуги. Бренд має пропонувати споживачам якісні та надійні товари чи послуги. Якість є основою довіри та лояльності споживачів. Якщо продукція або послуги бренду не відповідають очікуванням клієнтів, то бренд може втратити свою репутацію та популярність.
Бренд | Що робить бренд брендом |
---|---|
Apple | Створює інноваційні та стильні продукти |
Coca-Cola | Виробляє та продає освіжаючі напої |
Надає пошукову систему та інші інтернет-сервіси | |
Nike | Виробляє спортивний одяг і взуття |
McDonald’s | Пропонує швидку їжу та розваги |
Бренд – це основний нематеріальний актив компанії, який сприяє формуванню лояльності серед споживачів. Саме він є причиною вибору послуги або товару.3 листопада 2015 р.