Пояснювальна записка щодо таємного покупця: як правильно оцінювати й аналізувати

Таємний покупець – це людина, яка виконує особливу роль у сфері маркетингу та продажів. Її завдання полягає в тому, щоб перевірити якість обслуговування і роботи персоналу в певній компанії або магазині. Таємний покупець діє інкогніто, представляючись звичайним клієнтом. Він аналізує всі аспекти роботи організації – від зовнішнього вигляду магазину до поведінки продавців і якості товарів.

Для того щоб стати таємним покупцем і виконувати свою роботу правильно, необхідно дотримуватися кількох важливих принципів. По-перше, слід бути непомітним і непримітним. Таємний покупець не повинен привертати до себе зайвої уваги, щоб його присутність не вплинула на поведінку персоналу та якість обслуговування.

Пояснювальна щодо таємного покупця як правильно
ПунктОпис
1Визначте цілі та завдання таємного покупця
2Виберіть відповідну компанію для проведення дослідження
3Визначте критерії оцінювання роботи співробітників
4Розробіть план візитів і запитальник для таємного покупця
5Навчіть таємного покупця правилам і методиці оцінювання
6Проведіть дослідження з використанням таємного покупця
7Оцініть результати та проведіть аналіз
8Підготуйте звіт і запропонуйте рекомендації

Як правильно і грамотно написати пояснювальну записку?

Напишіть, від кого буде пояснювальна: ПІБ, посаду та структурний підрозділ. Також вкажіть контактні дані для зв’язку. Викладіть обставини того, що сталося, коли, що і де сталося за вашою версією. Опишіть свої дії, а також наслідки від них.

Які причини можна вказати в пояснювальній?

Коли потрібна пояснювальна від працівника?

  • заняття особистими справами в робочий час;
  • порушення техніки безпеки на робочому місці;
  • порушення трудової дисципліни (прогулу, запізнення);
  • несумлінного виконання своїх посадових обов’язків тощо.

Що писати наприкінці пояснювальної?

Наприкінці документа поставте підпис із розшифруванням і дату його складання. Необхідно, щоб дата була в межах визначеного законом строку.