Підключення запалювання на ВАЗ через реле: покрокова інструкція і схема

Підключення запалювання на ВАЗ через реле є одним із способів поліпшити роботу системи запалювання і захистити її від можливих перевантажень. Реле допомагає керувати електричним струмом, що дає змогу зменшити навантаження на ключ запалювання і продовжити його термін служби.

Для підключення запалювання через реле на ВАЗ необхідно виконати кілька простих кроків. По-перше, необхідно визначити місце встановлення реле. Найчастіше воно розміщується в моторному відсіку автомобіля, поруч із системою запалювання. По-друге, необхідно правильно під’єднати дроти до реле і системи запалювання. Для цього слід звернутися до схеми підключення, яка зазвичай надається разом із реле.

Після підключення запалювання через реле на ВАЗ необхідно перевірити його роботу. Для цього слід увімкнути запалювання і переконатися, що система запалювання працює стабільно і без перебоїв. Якщо виникають проблеми, необхідно перевірити правильність підключення проводів, а також стан реле.

Як під’єднати запалювання на ваз через реле
КрокОпис
1Підготуйте необхідні матеріали та інструменти: реле, дроти, клеми, ножиці, кусачки, викрутка.
2Відключіть акумулятор від автомобіля, щоб запобігти короткому замиканню та іншим непередбачуваним ситуаціям.
3Визначте місце встановлення реле. Рекомендується вибрати місце, де реле перебуватиме в безпеці від впливу вологи та інших несприятливих умов.
4Підготуйте дроти, які будуть використовуватися для підключення реле. Обріжте дроти до необхідної довжини та видаліть ізоляцію з кінців дротів.
5Підключіть дроти до клем реле. Зверніть увагу на правильність підключення проводів до клем: “+” дріт до “+” клеми, “-” дріт до “-” клеми.
6Підключіть один кінець дроту від акумулятора до “+” клеми реле, а інший кінець дроту до “+” клеми запалювання.
7Підключіть “-” дріт реле до заземлення автомобіля. Заземлення має бути надійним і без корозії.
8Перевірте всі з’єднання на надійність і відсутність короткого замикання.
9Підключіть акумулятор назад до автомобіля.
10Перевірте роботу запалювання. Якщо все під’єднано правильно, запалювання має працювати без проблем.

Які дроти йдуть на запалювання?

Коричневий дріт підключає систему запалювання (карбюраторний варіант), панель приладів і деякі інші споживачі. Рожевий відповідає за все інше навантаження.

Як живити котушку запалювання?

Як правильно під’єднати котушку запалювання ?

  1. Зняти з корпусу котушки високовольтний дріт.
  2. Відкрутити гайку від виводу “ОЕ” котушки ….
  3. Відкрутити гайку від виводу “Б+”, зняти шайбу і наконечник.
  4. Відкрутити дві гайки кріплення котушки до бризковика.
  5. Зняти котушку, що вийшла з ладу, і на це місце встановити нову.

Звідки йдуть дроти на котушку запалювання?

Система має такий вигляд: на замок подається струм від акумулятора або генератора; під час замикання ланцюга струм іде на позитивний контакт КЗ; “маса” КЗ іде на корпус трамблера, а високовольтний дріт – до його кришки. Збережена копія