Оливовіддільник – це важлива деталь двигуна, яка призначена для відділення оливи від газових продуктів згоряння. Його завдання полягає в тому, щоб захистити двигун від забруднення і продовжити його термін служби. Однак, як і будь-яка деталь, оливовіддільник з часом зношується і потребує заміни.
Питання про те, коли міняти масловіддільник, хвилює багатьох автовласників. Відповідь на нього залежить від кількох чинників. По-перше, це тип двигуна: бензиновий або дизельний. По-друге, це умови експлуатації автомобіля: міська або трасова їзда, частота пробігу та інші фактори. По-третє, це якість використовуваного мастила і його термін служби.
Зазвичай рекомендується міняти масловіддільник кожні 40-50 тисяч кілометрів пробігу для бензинових двигунів і кожні 20-30 тисяч кілометрів для дизельних двигунів. Однак, важливо стежити за станом оливовідділювача і за необхідності міняти його раніше. Якщо ви помітили ознаки зносу, такі як погіршення роботи двигуна або поява оливи в системі охолодження, то необхідно негайно замінити масловіддільник.
Проблема | Причина | Рішення |
---|---|---|
Забруднення оливи | Потрапляння в мастиловіддільник частинок бруду, металевих осколків або інших домішок | Замінити масловіддільник |
Підвищений тиск у системі | Засмічення масловіддільника, несправність клапана регулювання тиску | Замінити масловіддільник, перевірити та замінити несправні деталі |
Збільшена витрата оливи | Знос масловіддільника, порушення герметичності системи | Замінити масловіддільник, перевірити й усунути витоки |
Зниження ефективності роботи системи | Засмічення масловіддільника, знос фільтрувального елемента | Замінити масловіддільник, перевірити та замінити фільтрувальний елемент |
Коли необхідно міняти мембрану масловіддільника Вона схильна до деформацій, втрати еластичності та розривів, що призводять до втрати стабільності в роботі двигуна, а також: виникнення підсосу та свисту; підвищеної витрати моторного мастила та пального; надмірного тиску в картерному клапані.