Шиномонтаж – це процес встановлення, зняття або заміни шин на автомобілі. Це важлива процедура, яку необхідно проводити регулярно для забезпечення безпеки на дорозі. Шини є однією з ключових складових автомобіля, і їх стан безпосередньо впливає на керованість, гальмування і комфортність поїздки.
Однак, не завжди легко визначити, коли саме потрібно міняти шини. У цій статті ми розглянемо основні ознаки того, що шини вже зношені і потребують заміни. Важливо пам’ятати, що шини мають обмежений термін служби і їхнє зношування з плином часу нормальне.
Один з основних факторів, що визначають необхідність заміни шин, – це їхній протектор. Протектор – це малюнок на шині, призначений для забезпечення зчеплення з дорогою. При зносі протектора, шина втрачає свої характеристики і не забезпечує належного зчеплення на мокрій або слизькій дорозі. Для визначення зносу протектора можна використовувати спеціальний індикатор зносу, який знаходиться в протекторі шини.
Компонент | Інтервал заміни |
---|---|
Шини | Кожні 40 000 – 60 000 км або раз на 3-4 роки |
Диски | У разі пошкоджень або зносу |
Колісні болти | При кожній заміні колеса або раз на рік |
Монтажні прокладки | При кожній заміні шин |
Вентилі | При кожній заміні шин або в разі пошкодження |
Балансувальні важки | При кожному балансуванні коліс або при пошкодженні |
Камери (якщо використовуються) | При кожній заміні шин або в разі пошкодження |
Проколи та порізи на шинах | При виявленні |
Протектор | Коли залишкова висота протектора менше 1.6 мм |
Шипи (якщо використовуються) | Відповідно до регіональних правил |
Коли зимовий шар стирався, гуму можна було використовувати в літній період. Але такі шини зараз майже не виробляють. Нешиповану зимову гуму слід міняти, коли температура вночі стабільно тримається на позначці +5 градусів. “Перетримка” загрожує колесам швидким зносом, всього за 5-6 тисяч км.19 окт. 2022 г.