Гарантія на AliExpress: як правильно скористатися

AliExpress – одна з найбільших міжнародних платформ для онлайн-шопінгу, що пропонує широкий асортимент товарів за доступними цінами. Однак, як і в будь-якому іншому інтернет-магазині, покупці іноді стикаються з проблемами, пов’язаними з якістю або доставкою товару.

Щоб захистити свої права та інтереси, AliExpress пропонує покупцям гарантію на всі товари. Гарантія дає змогу вам повернути товар у разі його дефекту, неправильної доставки або інших проблем, пов’язаних із покупкою.

У цій статті ми розповімо вам, як користуватися гарантією на AliExpress, щоб переконатися, що ваша покупка захищена і ви зможете отримати відшкодування або заміну товару в разі потреби.

Як користуватися гарантією на Аліекспресс
КрокОпис
1Зайдіть на сайт Аліекспресс і авторизуйтеся на своєму обліковому записі.
2Перейдіть на сторінку замовлень і знайдіть потрібне замовлення.
3Натисніть на кнопку “Відкрити суперечку” поруч з обраним замовленням.
4Виберіть причину відкриття спору і введіть опис проблеми.
5Прикладіть фотографії або відео, що підтверджують проблему із замовленням.
6Натисніть на кнопку “Відправити” і дочекайтеся відповіді продавця.
7У разі відмови продавця або недостатнього розв’язання проблеми, зверніться до служби підтримки Аліекспресс.
8Дотримуйтесь інструкцій служби підтримки для отримання відшкодування коштів або заміни товару.

Як працює гарантія на AliExpress?

Якщо товар значно відрізняється від опису або пошкоджений, протягом терміну захисту покупців (до 15 днів з моменту підтвердження отримання замовлення) ви можете відкрити суперечку і здійснити повернення товару і отримати повернення грошей*, або часткову компенсацію* вартості товару (при цьому товар залишається у вас).

Як працює захист покупця на AliExpress?

Опція захисту покупця (protection) на AliExpress – термін, протягом якого можна відкрити суперечку з вимогою повернення товару, грошей або компенсації недоліків. Його продовження необхідне, якщо замовлення ще не надійшло. Посилка може взагалі не прийти.

Як за гарантією повернути товар на Алі?

Щоб відкрити суперечку, потрібно:

  1. Зайти в особистий кабінет на Аліекспресс .
  2. Перейти в “Мої замовлення”.
  3. На замовленні, яке хочете повернути, потрібно натиснути на “Відкрити суперечку”.
  4. Далі вибираємо тип повернення: “Тільки повернення” означає часткову компенсацію, “Товар і гроші” – повну.