5 ефективних способів для успішного піару вашого бренду

Піар – це скорочення від англійського Public Relations, що в перекладі означає “відносини з громадськістю”. Це спеціальна діяльність, спрямована на встановлення зв’язків та взаємодію з різноманітними аудиторіями, з метою формування та підтримання позитивного іміджу компанії, продукту чи послуги.

В умовах сучасного інформаційного суспільства, піар стає все більш важливим інструментом ведення бізнесу. Конкуренція на ринку стає дедалі запеклішою, а споживач дедалі вибагливішим. Тому, щоб привернути увагу та викликати довіру, необхідно активно займатися піаром.

Але що робити, щоб піар був ефективним? По-перше, потрібно визначити свою цільову аудиторію. Хто вам потрібен? Які люди, організації або спільноти можуть бути зацікавлені у вашій продукції або послузі? Крім цього, необхідно вивчити інтереси і потреби вашої цільової аудиторії, щоб пропонувати їм саме те, що вони хочуть або потребують.

Дія Опис
1Створення унікального контенту
2Поширення контенту через соціальні мережі
3Участь в індустріальних заходах
4Взаємодія з блогерами та медіа
5Організація пресконференцій та інтерв’ю
6Робота з партнерами та спонсорами
7Проведення рекламних акцій і конкурсів
8Оцінка ефективності піар-кампанії

Що повинен робити піарник?

Як правило, це робота з контентом сайту, ведення блогу, комунікації зі ЗМІ та інформаційними майданчиками, організація заходів і робота над підвищенням позицій у рейтингах. Найважливішою якістю піар-менеджера є комунікабельність.

Що повинен знати PR фахівець?

Які навички потрібні PR-спеціалісту

  • Знати інструменти PR.
  • Вміти визначати цільову аудиторію.
  • Розбиратися в типах і структурі ЗМІ.
  • Розуміти основи економіки, юриспруденції, менеджменту.
  • Вміти писати тексти різних форматів, розсилки, листи.
  • Мати високий рівень грамотності, поставлену мову.

Як працює піар?

PR-просування – це комплексні заходи, за допомогою яких компанія створює позитивний образ продукту, послуги або бренду і підвищує його репутацію. Щоб домогтися цього, розробляється стратегія з просування на ринку і підтримується постійна комунікація з цільовою аудиторією.