Як правильно підключити проводку ЗМЗ 406: покрокова інструкція

Підключення проводки двигуна ЗМЗ 406 є однією з найважливіших процедур під час ремонту або заміни електричної системи автомобіля. Це завдання, що вимагає певних знань і навичок, але з дотриманням кількох простих правил його можна виконати самостійно.

Перед початком роботи необхідно переконатися, що всі з’єднання проводів у системі електроживлення автомобіля надійно зафіксовані і не мають пошкоджень. Також необхідно перевірити стан акумуляторної батареї і переконатися в її працездатності. Якщо всі з’єднання та акумулятор у нормальному стані, можна приступати до підключення проводки.

Спочатку слід відключити акумулятор від автомобіля, щоб уникнути короткого замикання і можливих травм. Потім необхідно видалити стару проводку, від’єднавши всі з’єднання і роз’єми. При цьому слід пам’ятати про послідовність відключення проводів та їх розташування, щоб правильно під’єднати нову проводку.

Як під’єднати проводку ЗМЗ 406
Найменування деталіКолір проводкиПідключення
1АкумуляторЧервонийПідключити до клеми “+”, позначеної знаком “+” на акумуляторі
2ГенераторЧорнийПідключити до клеми “B” на генераторі
3СтартерСинійПідключити до клеми “30” на стартері
4Фари передніЖовтийПідключити до клеми “58” на реле фар
5Фари задніЗеленийПідключити до клеми “58R” на реле фар
6Стоп-сигналиЧервонийПідключити до клеми “54” на реле стоп-сигналів
7Габаритні вогніПомаранчевийПідключити до клеми “56” на реле габаритних вогнів
8Задній протитуманний ліхтарФіолетовийПідключити до клеми “54R” на реле протитуманних ліхтарів
9Сигнали поворотуПомаранчевийПідключити до клем “L” і “R” на реле сигналів повороту
10Звуковий сигналЧорнийПідключити до клеми “+” на звуковому сигналі

Куди підключаються високовольтні дроти?

Технічно високовольтний дріт являє собою струмопровідну жилу, в захисній ізоляції, з двома металевими наконечниками, прикритими пластмасовими ковпачками, для установки в гнізда котушки запалювання і свічки.

У якому порядку ставити Бронепроводи?

Високовольтні дроти в них підключаються таким способом:

  1. центральний йде від трамблера на котушку запалювання;
  2. вивід, що виходить вперед, має бути з’єднаний із першим циліндром;
  3. вивід зверху – з другим;
  4. вивід внизу – з третім циліндром;
  5. вивід ззаду – з четвертим.

Як високовольтні дроти впливають на роботу двигуна?

Від кабелю залежить справність двигуна, а отже, і його довговічність. Проблеми з подачею струму та іскрою на свічці запалювання знижують потужність, підвищують витрату пального, призводять до “троїння”. Якщо ви помітили зміни в роботі силового агрегату, обов’язково перевірте високовольтні дроти.