Підключення проводки двигуна ЗМЗ 406 є однією з найважливіших процедур під час ремонту або заміни електричної системи автомобіля. Це завдання, що вимагає певних знань і навичок, але з дотриманням кількох простих правил його можна виконати самостійно.
Перед початком роботи необхідно переконатися, що всі з’єднання проводів у системі електроживлення автомобіля надійно зафіксовані і не мають пошкоджень. Також необхідно перевірити стан акумуляторної батареї і переконатися в її працездатності. Якщо всі з’єднання та акумулятор у нормальному стані, можна приступати до підключення проводки.
Спочатку слід відключити акумулятор від автомобіля, щоб уникнути короткого замикання і можливих травм. Потім необхідно видалити стару проводку, від’єднавши всі з’єднання і роз’єми. При цьому слід пам’ятати про послідовність відключення проводів та їх розташування, щоб правильно під’єднати нову проводку.
№ | Найменування деталі | Колір проводки | Підключення |
---|---|---|---|
1 | Акумулятор | Червоний | Підключити до клеми “+”, позначеної знаком “+” на акумуляторі |
2 | Генератор | Чорний | Підключити до клеми “B” на генераторі |
3 | Стартер | Синій | Підключити до клеми “30” на стартері |
4 | Фари передні | Жовтий | Підключити до клеми “58” на реле фар |
5 | Фари задні | Зелений | Підключити до клеми “58R” на реле фар |
6 | Стоп-сигнали | Червоний | Підключити до клеми “54” на реле стоп-сигналів |
7 | Габаритні вогні | Помаранчевий | Підключити до клеми “56” на реле габаритних вогнів |
8 | Задній протитуманний ліхтар | Фіолетовий | Підключити до клеми “54R” на реле протитуманних ліхтарів |
9 | Сигнали повороту | Помаранчевий | Підключити до клем “L” і “R” на реле сигналів повороту |
10 | Звуковий сигнал | Чорний | Підключити до клеми “+” на звуковому сигналі |
Куди підключаються високовольтні дроти?
Технічно високовольтний дріт являє собою струмопровідну жилу, в захисній ізоляції, з двома металевими наконечниками, прикритими пластмасовими ковпачками, для установки в гнізда котушки запалювання і свічки.
У якому порядку ставити Бронепроводи?
Високовольтні дроти в них підключаються таким способом:
- центральний йде від трамблера на котушку запалювання;
- вивід, що виходить вперед, має бути з’єднаний із першим циліндром;
- вивід зверху – з другим;
- вивід внизу – з третім циліндром;
- вивід ззаду – з четвертим.
Як високовольтні дроти впливають на роботу двигуна?
Від кабелю залежить справність двигуна, а отже, і його довговічність. Проблеми з подачею струму та іскрою на свічці запалювання знижують потужність, підвищують витрату пального, призводять до “троїння”. Якщо ви помітили зміни в роботі силового агрегату, обов’язково перевірте високовольтні дроти.