Свот аналіз – це потужний інструмент, який дає змогу візуалізувати дані та виявити важливі закономірності й тренди. Він широко використовується в бізнесі, фінансах, маркетингу та інших галузях для ухвалення зважених рішень і прогнозування майбутніх подій.
Однак не всім користувачам зручно працювати з професійними програмами для зведеного аналізу, такими як Excel або Tableau. У цьому випадку можна скористатися простішим і доступнішим інструментом – Microsoft Word. Усе, що вам знадобиться, це трохи часу і навичок роботи з таблицями та графіками у Word.
Для початку відкрийте документ у Word, у якому містяться дані, які ви хочете проаналізувати. Потім виберіть потрібну таблицю або дані та натисніть правою кнопкою миші. У контекстному меню виберіть варіант “Зведений аналіз”, і Word автоматично створить зведену таблицю на окремому аркуші.
Після створення зведеної таблиці ви можете налаштувати її зовнішній вигляд і додати необхідні графіки. Для цього виберіть потрібні дані та скористайтеся відповідними інструментами у верхній панелі Word. Ви можете вибрати різні типи графіків, змінювати кольори та шрифти, додавати заголовки та багато іншого.
Крок | Опис |
---|---|
Крок 1 | Відкрити Microsoft Word |
Крок 2 | Створити новий документ |
Крок 3 | Вставити дані для аналізу |
Крок 4 | Виділити дані та вибрати “Зведена таблиця” в меню “Вставка” |
Крок 5 | Вибрати потрібні поля для аналізу та налаштування зведеної таблиці |
Крок 6 | Натиснути “ОК” і зведена таблиця буде створена |
Крок 7 | Налаштувати форматування і стиль зведеної таблиці |
Крок 8 | Зберегти документ |
Що означає слово SWOT?
SWOT є скороченням від чотирьох англійських слів: Strengths (Сильні сторони), Weaknesses (Слабкі сторони), Opportunities (Можливості) і Threats (Загрози) .
У чому суть методу SWOT аналізу?
SWOT-аналіз – метод стратегічного планування, для оцінки внутрішніх і зовнішніх чинників, які впливають на розвиток компанії. SWOT-аналіз потрібен, щоб оцінити сильні та слабкі сторони компанії та визначити перспективи розвитку і загрози ззовні.
Для чого насамперед потрібен SWOT-аналіз?
SWOT-аналіз дає змогу побачити реальну ситуацію в компанії з урахуванням зовнішніх загроз і можливостей. Він допомагає скористатися змінами кон’юнктури ринку і подивитись, як сильні сторони підприємства обіграти з погляду марктеїнгу та продажів, щоб вони були ціннішими для цільової аудиторії.